דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

סטונר לוקח את ה-Z4 ועושה את זה בסטייל

באתי ראיתי לקחתי - סטונר עם ה-Z4 החדשה שלו

מזג האוויר הנעים שאפיין את יום המבחנים הראשון התהפך במהלך הלילה והפך חורפי וגשום. הרוכבים שקיוו להמשיך ולהתקדם בכיוונון האופנועים ושיפור הזמנים קיבלו מסלול רטוב שחייב שינויי תכניות. כמובן שלחלק אחר של רוכבים נפתח צ'אנס ו"אנשי הגשם" התחילו לפנטז על BMW-Z4 שחיכתה למהיר ביותר במקצה דרוג בן 40 דקות.

אז פנטזיות (במילרע בבקשה (-:) לחוד ומציאות לחוד. סטונר מגיע ותוך חמישה סיבובים כאשר המסלול עוד לא יבש לחלוטין וקובע זמן פנטסטי של 1 דקה ו-49.263 שניות, עכשיו עזבו אותכם משניות ועשיריות, מה שחשוב זה שאף רוכב במשך כול 40 הדקות לא מצליח לאיים על סטונר. בזמן שסטונר יושב לו בפיטס וצופה על כל השאר ובראשם רוסי הגדול מנסים ולא מצליחים לדגדג אותו. בסופו של סשן רוסי מצמצם לפער של מעל שניה, המון במונחי זמני הקפה.

סטונר מעביר מסר חד וברור ברחבי הגריד, אני הבוס. הוא גם ממשיך את הדרך בא לקח את האליפות, דרך עבודה נטו בלי הצגות וקרנבלים. באתי ראיתי זכיתי.

בכל זאת, עוד לא נאמרה המילה האחרונה. מבחנים לחוד מרוצים לחוד.

MotoGP Jerez Test 2008 - BMW M AWORD

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה