דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

ניחוח צרפתי

רנדי דה פונייט, ללא ספק הרוכב הכי שרמנטי על הגריד.
המעבר מקווסאקי להונדה LCR ומבחני טרום העונה מראים רוח חדשה.

דה פונייט שנחשב לכישרון גדול לא הצליח לממש את הפוטנציאל עד כה. בשנתיים האחרונות עסק בעיקר בריסוק מאסיבי של הנינג'ה. עם המעבר לקבוצתו החדשה ישנה הונדה LCR בא רכב בקטגוריית הביניים ולקראת תחילת העונה רנדי מראה שיפור ניכר בפרמטר היציבות עם תוצאות יפות זמני הקפה מהירים ובעיקר ללא התרסקויות מיותרות. ללא ספק רנדי עובר תהליך חיובי, אפשר לקרוא לזה התבגרות, אפשר לקרוא לזה שידרוג יכולות מנטליות.

את קריירת המרוצים החל בגיל שש. אחרי שנתיים 1997/8 בהם זכה באליפות ה- 125CC הצרפתית, דה פונייט טועם לראשונה את טעם ה-GP כווילד קארד בעונת 98. לאור ביצועיו במרוץ זה, דה פונייט הופך לרוכב GP מין המניין בעונה שאחרי ב-2001 דה פונייט עולה כיתה לקטגוריית הבינים 250CC כאשר הוא רכוב על אפריליה. שני פודיומים על אופנוע פרטי משכנעים את אפריליה לפרוס עליו את חסותם ב-2003 והוא גומל להם עם ניצחון בכורה בקטלוניה. בעונת 2005 בגיל 25 כשאחריו חמישה נצחונות, 22 פודיומים ו 9 פול פוזישנים בקטגוריית הביניים, דה פונייט עולה לליגה של הגדולים ועובר לקבוצת המפעל של קוואסקי כאשר הוא רוכב כמובן על הנינג'ה ZX-RR. כבר אז מתחיל להראות ניצוצות וכשרון.
ב-2007 אחרי שנקאנו עוזב את קוואסקי מוצא עצמו דה פונייט בעמדת הרוכב הבכיר. בנוסף קוואסקי מעמידים נינג'ה 800 שנחשב למוצלח מה שפעיל לחץ על דה פונייט לפרוע את הצ'קים ולהתחיל להביא תוצאות. הלחץ נותן אותותיו ולמרות שלרנדי ללא ספק יש את הכלים להצליח הוא מרבה להתרסק ולא מסיים 7 מרוצים מתוך 18.
בסבב ה-15 שהתרחש ביפן, מצליח דה פונייט לעמוד סוף סוף על הפודיום. אבל אז הוא כבר חתום בקבוצת הלווין הונדה LCR בא רכב בעבר בקטגוריית הביניים.


קריירה:
2007 – קבוצת קוואסקי, מקום 11
2006 – קבוצת קוואסקי, מקום 16
2005 – קבוצת רפסול הונדה, 250CC, מקום 8
2004 – קבוצת הונדה LCR, 250CC, מקום 3
2003 - קבוצת הונדה LCR, 250CC, מקום 4
2002 – קמפטלה רייסינג אפריליה, 250CC, מקום 9
2001 – סקראב GP, אופנוע צרפתי, 250CC, מקום 13
2000 – מקום 17 בקטגויית ה- 125CC
1999 – מקום 18 בקטגוריית ה- 125CC
1998 – אלוף צרפת ב-125CC, השתתפות כווילד קארד באליפות העולם.
1997 – אלוף צרפת ב-125CC, אלוף Cagiva Cup, אלוף ליגת אופנועים סדרתיים
1996 – מקום רביעי ב- Cagiva Cup, מקום חמישי בליגת אופנועים סדרתיים
1995 – אלוף ה- Typhoon Cup


מזכיר לכם מישהו שעבר תהליך דומה ?
התרסקות אופיינית של דה פונייט

Randy De Puniet Chris Vermeulen Moto GP Assen 2007
כתבה על דה פונייט ברשת צרפתית כל שהיא

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה