דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

מבחן לילי

מבחן טרום העונה האחרון מתחיל היום בלילה !!!

העונה בפעם הראשונה בהיסטוריה, מרוץ GP יערך בשעות הלילה לאור זרקורים.
רייטינג היא מילת המפתח לביצוע המהלך של העברת מרוץ לשעות לילה. כמובן שהמרוצים שיועברו לשעות הלילה יהיו מרוצים במדינות המזרח הרחוק והמזרח התיכון, כדי שהצופים האירופיים שמהווים את הרוב יוכלו ליהנות מהמרוץ בשעות הפריים-טיים.
מרוצי ה-GP משודרים במעל 200 ארצות בכל רחבי הגלובוס, וכמות הצופים המוערכת היא 580 מיליון בעונה. נתונים אלה אינם משקפים את הפוטנציאל הקיים וכדי למקסם רווחים מזכויות שידור והעלאת הרייטינג, מהלך העברת המרוצים לשעות הלילה קורם עור וגידים ויתחיל השנה בקטאר הלכה למעשה.

רבות דובר על הבוס של ה-GP קרמלו אספלטה ועל כך שהוא לוקח והופך את מרוצי ה-GP להעתק של ה-F1 אז גם כאן מי שהחל בתהליך וממשיך ללחוץ בכיוון הוא לא אחר מאשר ברני אקסלטרון הבוס של הפורמולה 1 שכבר לוחץ על האוסטרלים להעביר את המרוץ ללילה.

לא בכדי נבחר מסלול לוסייל שבקטאר להיות הראשון בתהליך, תנאי האקלים הקשים במדבר הערבי בו ממוקם המסלול היוו מנוף נוח ללחוץ את הקטארים שמעוניינים להפוך למעצמת ספורט תיירותית ומשקיעים רבות בעניין. וכשצריך להשקיע והמון, זה המקום. פשוט פותחים קצת את הברז של באר הנפט הסמוכה.
מרגע שהוכח שמרוץ לילה אפשרי, ניתן יהיה להפיץ את הבשורה לשאר "החורים" הנידחים בעולם. והדבר כבר החל.

נחזור רגע למדבר הערבי, שם הולך ומתברר כי העברת המרוץ ללילה כביכול עקב תנאי אקלים קשים במהלך היום, תעמיד אתגרים לא פחות גדולים. למרות ההשקעה האדירה בתאורה, היא אינה טבעית. בנוסף מסתבר שגם הלילה המדברי מייצר אקלים לא פחות בעייתי, הטמפרטורות צונחות מאוד בלילה מה שמקרר מידי את המסלול בנוסף ישנה לחות גבוהה, בקיצור מצב מסלול לא אופטימאלי.

הספקולציות יגמרו היום בלילה, כאשר הרוכבים יבצעו את המבחן האחרון לפני הדבר האמיתי, היום נראה כיצד מתמודדים הרוכבים עם בלימה ממהירות של 320 קמ"ש בסוף הישורת הארוכה של לוסייל בתנאים החדשים שהמדבר החשוך יעמיד להם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

האם אפשר לראות את נסיעת המחן הזו איפה שהוא בטלוויזיה רגילה של כבלים?
או אולי באינטרנט?
תודה

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה