דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

חרז - מקצה אימוני טרום עונה הרשמי

אתמול יום שבת ה-16 בפברואר החל מבחן טרום עונת 2008 הרשמי של סדרת ה-MOTOGP

המיקום המסורתי הוא מסלול חרז בספרד. את הרוכבים קיבל מזג אוויר נעים ונוח, מדובר בשלושה ימים חשובים ומעניינים בהם מתכנסים כול הקבוצות והרוכבים ובעצם משווים ובוחנים את הכלים מול היריבים.
ואם מדברים על מסורת, כבכול שנה מתקיים סשן בן 40 דקות בסיומו האיש במהיר ביותר זוכה במכונית BMW.
אז מה היה לנו אתמול ?
רוסי שחגג יום הולדת 29 מתכנן להעניק לעצמו היום מתנת יום הולדת בצורת BMW Z4.
אתמול הוא בחן צמיגי דרוג חדשים אבל לא היה מרוצה, את היום הוא סיים במקום השמיני. נקודת אור מבחינתו היא השיפור במנוע הפנאומטי לעומת המנוע "הקונבנציונאלי" של השנה שעברה. השוואה מול ימאהות הלוויין שמשתמשות עדיין במנוע הישן, מראה הבדל של 10 קמ"ש במהירות הסופית. מה שמעמיד את רוסי כמעט בקו אחד עם היריבים ומבטיח שלא יחזרו המראות הקשים מהשנה שעברה של בריחה בישורת בלי יכולת מענה.

במקום הראשון מסיים את היום ניקי היידן עם ההונדה ונעול במישלין. ניקי שהביע את רצונו לחזור ולהתחרות על התואר העונה מראה שכנראה יהיה לו מה לומר העונה. ההונדה שמשתמש עדיין במנוע הישן מהיר מאוד ולא נופל מהפנאומטיים. מה יהיה כשיעברו לפנאומטי ?
במקום השני מסיים הצרפתי המוכשר רנדי דה-פונייט, עם עוד הונדה , הפעם של קבוצת הלוויין LCR. האם רנדי שעבר מקוואסקי והרבה להתרסק בשנה שעבר, עבר תהליך התבגרות ויפרע את הכישרון העונה ?
במקום השלישי חורחה לורנצו בן קבוצתו החורג של רוסי מראה ממה הוא עשויי וממשיך לרכב חזק. אין ספק שהבחור סתגלן ומוכן לעונתו הראשונה בקטגוריה הבכירה.
במקומות הרביעי והחמישי היאמאהות של טק-3 בהתאמה הטורנדו מטקסס קולין אדאורדס וג'יימס טוזלנד. כפי שצויין כבר קבוצת הלוויין של ימאהה עדיין לא קיבלה את המנוע הפנאומטי החדש והמשופר, כך שיש עוד למה לצפות מהם בהמשך. נקודה נוספת ומעניינת בקבוצה זו הוא ג'יימס טוזלנד שהגיע מהסופרבייק ועושה מעבר יפה ל-MOTOGP האם זה מראה עד כמה הוא רוכב מוכשר או עד כמה הסדרות קרובות ? נמתין להמשך העונה כדי לבחון את ביצועיו. קייסי סטונר מסיים את יום האתמול מקום אחד אחרי רוסי, קייסי שנפגע בכתפו במסלול זה בנובמבר האחרון העביר את היום בעיקר בחיפוש אחר סט אפ מתאים ובבחינת צמיגים לדוקאטי מספר 1.

אם נעשה זום אאוט לרגע, יש לנו את הגדולים ואת המנסים.
הגדולים הונדה יאמהה ודוקאטי שיודעים את עבודת ה-GP, ויש את סוזוקי וקאווסקי שמנסים לעבור את המשוכה ולהשתוות לגדולים עם השקעות רבות באופנועים וברוכבים. סוזוקי מעידים על אופנוע סופר מורכב, בעצם המורכב ביותר מבחינה טכנולוגית שיצא משערי מפעל סוזוקי. הGSV-R משופר בכל פרמטר ביחס לדגם היוצא. ע"פ היום הראשון יש להם עוד דרך ארוכה לעבור ממקומות 11 ו-15 לטופ.
וקאווסקי שנקלעו לבעיות פציעה, גם של הרוכב המוביל שאמור להיא אותם לפודיומים, הלו הוא ג'ון הופקינס. (מקום 17) ואנטוני ווסט שחוזר מפציעה ועדיין לא בכושר מספק, שמסיים מקום מעליו.

מבחינת צמיגים בינתיים המישלנים לא מאכזבים ומדורגים בחמשת המקומות הראשונים.

יום המבחנים היום יכלול סשן תחרותי בצידו פרס BMW Z4 רודסטר. דיווחים בהמשך ...

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה