דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

דוח מצב וצפי להמשך

חוזים שנגמרים, ביצועים לא מספקים, ומושבים פנויים. פגרת הקיץ של מחצית העונה וחרושת השמועות על חילופי המושבים בעונה הבאה וגם בזו בשיאם. והרי הספקולציות שרצות כרגע ברחבי הפאדוק.
.
רפסול הונדה
ניקי היידן – חוזה מסתיים ב 2008. זה לא סוד שהיידן תמיד היה סוג של בן חורג בהונדה ולא זכה מהם לכבוד ולהערכה הראויים. דיבורים חזקים על רצון שלו לעבור לדוקאטי. אופי הדוקאטי אמור להתאים להיידן הדירטראקר. על פניו נראה כזיווג מוצלח.
דני פדרוסה – חתום עד 2009 ולא הולך לשום מקום.
.
פיאט יאמהה
ולנטינו רוסי – חתם לעוד שנתיים שבסופן כנראה יסיים את קריירת ה-GP שלו.
חורחה לורנזו – חתום עד 2009 ולא הולך לשום מקום.
.
דוקאטי
קייסי סטונר – חתום עד 2009
מארקו מלאנדרי – חתום עד 2009, אבל כבר הביע נכונות לסיים את החוזה לפני, כנראה שלגונה הוא סיבוב הפרידה שלו מדוקאטי. מי יתפוס את מקומו ? יש מס' מועמדים, ג'ברנאו שסיים מס' מבחנים בצורה טובה יחסית למי שלא רכב המון זמן. קאנפה רוכב המבחן שאף הוא מייצר זמנים יפים במבחנים. מי מביניהם ירכב השנה ?
.
סוזוקי
כריס וורמיולן – חוזה נגמר ב 2008. הוא לא מדבר על מעבר לקבוצה אחרת או על הארכת חוזה. מה שמעיד על כך שסוזוקי עדיין לא הגישו לו הצעה כל שהיא, או שהוגשה לו הצעה מקוצצת. מעבר אפשרי לקבוצת לוויין ספציפית של הונדה, או חזרה לחבר קבוצה ישן, הפעם בקוואסקי. אפשרות נוספת היא חזרה לסופרבייק.
לוריס קאפירוסי – חוזה מסתיים ב-2008. אהוב מאוד ע"י הקבוצה ונתן ביצועים טובים בין הפציעות, ועם ערך מוסף של ניסיון. כנראה שהחוזה יוארך.
.
קוואסקי
ג'ון הופקינס – חתום עד 2009. הובא לקבוצה הירוקה כחלק ממגמת התחדשות. הקבוצה בעצם נבנתה סביבו, ולכן לא סביר שיעזוב גם אחרי 2009. בתקווה שהמזל הרע יעזוב אותו.
אנטוני ווסט – חוזה מסתיים ב2008. לא הצליח לספק את הסחורה. למרות ביקורים ביפן, בעיות בבקרת האחיזה לא נפתרו. כנראה שסיים את קריירת ה-GP שלו.
.
גרסיני הונדה
אלכס די-אנג'ליס – חתום ל 2008 עם אופציה ל-2009. למרות היותו הרוקי החלש ביותר, היו לו כמה הופעות טובות כשהטובה מכולן בגרמניה בא קטף את המקום הרביעי. כנראה שהאופציה תמומש.
שיניה נאקנו - חתום ל 2008 עם אופציה ל-2009. רוכב מרכז שדה יציב שמוצאו היפני וניסיונו העשיר עשויים לעזור לו לממש את האופציה ל-2009, אבל גם אם גרסיני יחליטו לא להמשיך איתו, (רמז, מארקו מלאנדרי) יש סיכויי רב שהוא ימצא עצמו ב- JiR Scott קבוצת לוויין אחרת של הונדה.
.
יאמהה טק-3
קולין אדוארדס – חתם לעונה נוספת.
ג'יימס טוזלנד – חוזהו הוארך ל-2009
.
אליס דוקאטי
סילביאן גוינטולי – חתום ל-2008. תקוותו לחזור לקבוצתו הקודמת טק-3 נגוזה לאחר שההודעה על חתימתו של אדוארדס לשנה נוספת. סילביאן מתחיל להראות שיפור, והרכיבה ההרואית שלו בגרמניה על המסלול הסופר רטוב ללא בקרת אחיזה נותנת לו עוד כבוד ונקודות זכות. במידה ויעבור זה יהיה למושב של אנטוני ווסט מקוואסקי.
טוני אליאס – חתום ל-2008. עוד קורבן של דוקאטי. טוני לא ירצה לעזוב את הפאדוק ולכן כנראה שימשיך לנסות להבין את הדוקאטי. ישנה אפשרות שגם הוא יאבק על המושב הפנוי של הנינג'ה.
.
הונדה LCR
רנדי דה פונייט – חתום ל2008 ול-2009. למרות שרואה עצמו המועמד הראויי להחיף את היידן בקבוצת המפעל, כנראה שישאר ב-LCR
.
JiR Scott
אנדראה דובידיוצו – חתום ל-2008. הרוקי המצטיין שלא מפסיק להרשים. בקיצור בן קבוצתו הבא של פדרוסה.

ומי יעלה כיתה ? כנראה שבאוטיסטה יגיע לאליס דוקאטי.

זו רק תחילתה של עונת המלפפונים ושמועות וספקולציות רבים עוד יתעופפו לאוויר. מבטיח לעקוב ולעדכן.

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה