דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

a hell off a ride

מרוץ משובח מלא קרבות, דרמה, הקרבה ואומץ. חוויה מוטורית מזוקקת שמלווה אותך ימים אחרי ומזכירה לך למה אתה חולה על הספורט הזה ולמה אתה מוכן "לסבול" מדי פעם מרוצים "משעממים".
.
בעצם, כל הדרוש ליצירת הפאר הוכן ותוכנן בקפידה מבעוד מועד ע"י כוחות עליון. כאילו כל הדרמות שהיו לנו מתחילת העונה המופלאה הזו היו רק הפרומו למה שהתחולל. הלוקיישן הנבחר היה מושלם, לגונה סקה, קליפורניה. מסלול שונה מכל מקום אחר עם רצף הפניות המפורסם והמפחיד ביותר הקורק סקרו (חולץ הפקקים). התיזמון: מרוץ אחרון לפני הפגרה, וכמובן ההפתעה שהכין לנו הכוכב. על המרוץ והקרב האדיר שהתחולל כבר כתבו בלי סוף סופרלטיבים, ולמי שעדיין לא יצא לצפות אני ממליץ בחום לפנות שעה קלה לאקשן משובח (באדיבות S.m.t.m.7 מהקומונה)
.
אני דווקא רוצה לתאר את מה שאירע לאחר המרוץ.
מייד בתום המרוץ, עוד לפני העלייה לפודיום, רוסי ניגש לסטונר ומבקש ללחוץ ידיים, סטונר מסרב, רוסי מחייך טופח לקייסי על הכתף ואומר לו " קייסי, ככה זה במרוצים". קייסי בתגובה "מה אתה אומר, ככה זה ? אין בעיה, נחיה ונראה ..."
.
בתחילה היה ניתן לשייך את התנהגותו של סטונר ללהט הרגע, (בכל זאת כל העולם היה סגור על זה שהוא מנצח) אבל הוא מצידו המשיך בהאשמות כלפי רוסי בראיונות שלאחר המרוץ.
.
"רוב המרוץ היינו צמודים, היו כמה מהלכים שלא מצאו חן בעיניי. וולנטינו רכב הגנתי והיה מאוד קשה לעקוף אותו. בעיקרון ניסיתי למצוא דרך לעקוף, אבל הוא רכב ללא טעויות."
.
" יצא לי לבצע כמה מהלכי עקיפה בחיי, לדעתי העקיפות שלו היו קצת גסות מידי. חלקן היו מהאגרסיביות ביותר שראיתי מזה זמן רב. "פשוט כמה עקיפות לא לעניין, השאר היו בסדר".
.
"עשיתי טעות בכניסה לפניה האחרונה, ירדתי לשוליים וכשניסיתי לחזור פגעתי באזור חולי מה שגרם לנפילה. טעיתי ואצטרך להתמודד עם זה."
.
מנהל קבוצת דוקאטי ליוויו סופו הוסיף בדרכו הדיפלומטית. "... לולא בגרותו וקור רוחו יוצאי הדופן של סטונר, המרוץ היה מסתיים לבטח בהתרסקות של שניהם [סטונר ורוסי] עקב מהלכים של רוסי שקצת חצו את הגבול."
.
רוסי כמובן לא נשאר חייב
" כדי לנצח הייתי חייב טקטיקה, נכון רכבתי הגנתי ... אני מצטער שקייסי חושב שחלק מהעקיפות היו חזקות מידי, אבל אני ממש לא מסכים. העקיפות שלי היו רק על הברקסים, בלמתי באותם מקומות כל הזמן [ תשובה למי שטען שרוסי בלם בצורה מכוונת כך שסטונר יעוף מהמסלול] לא היה בינינו שום מגע במהלך כל המרוץ. זה היה מרוץ אגרסיבי, אבל ללא ספק הוגן. בכל מקרה נהניתי מהקרב."
.
עקיצה מספר 2: "במהלך המרוץ עשיתי טעות אחת כשנכנסתי רחב מידי לקורק-סקרו אבל למען האמת גם על האדמה הייתה לי אחיזה דיי טובה" [דירט טראקר שמרט טראקר ירדת נפלת. לי לעומת זאת לא משנה אם זה מסלול או עפר, אני לוקח אותך בכל מקום]
.
עקיצה מספר 3: " קייסי היה מהיר יותר בישורות, אבל כיפרתי על זה בבלימות, לכן נאלצתי לבצע את כל העקיפות שלי על הברקסים בתוך הפניות." [ אני עוקף את קייסי למרות שהאופנוע שלי נחות, קייסי אתה לא שווה כלום בלי הדוקאטי ]
.
עקיצה מספר 4: " אין לי מושג כמה פעמים החלפנו מקומות אבל זה היה המון, בגלל שעבר זמן מאז שנלחמנו כך, עבורי ואני חושב שגם עבור הקהל זה היה מרוץ מעולה." [ הקהל נהנה אני נהנה, קייסי יכול ללכת לחפש ]
.
ולסיום: "זה היה קרב מהגיהינום, נהניתי מאוד, זה ניצחון מאוד חשוב." [ קייסי יא בכיין, כמה כייף היה לקרוע אותך]

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כתיבה משובחת. כל מילה במקום.

האטורי- תעשה לי מחט לקרבורטור!

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה