דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

סאקסנרינג הולך להיות מרוץ בן-זונה.

קייסי סטונר במומנטום חזק וכרגע הוא הרוכב הדומיננטי. אבל הפער בינו לבין שתי צלעות הטריו הנותרות: רוסי ופדרוסה אפסי.
.
המסלול הגרמני אמור להתאים יותר לרוסי ופדרוסה מאשר לדוקאטי, אבל סטונר כבר הוכיח שהוא יודע ויכול לקפל את הדוקאטי האימתני גם במסלולים פחות מתאימים.
מדובר במסלול מפותל שהבריג'סטונים התקשו בו בעונה שעברה, נקווה שהם למדו מהטעויות ויגיעו הפעם מוכנים, גורם נוסף שמוטל למערכה הוא מזג האוויר שצפוי להיות גשום.
הסבבים הקודמים באסן ודונינגטון הראו כי דוקאטי מצאו את הנוסחה וסטונר ניראה מחובר לדוקאטי יותר מאי פעם. עם עליית הביטחון והרצון לסגור את פער הנקודות, הוא לא יהסס לרכב על הקצה, אפילו תוך לקיחת הימורים.

.
למעשה דוקאטי מתחרים כרגע עם רוכב אחד, הנסיונות של מלאנדרי כרגע הם לא יותר מבזבוז דלק. בעוד סטונר חברו לקבוצה מנצח מרוצים, מלאנדרי מסיים אחרון ולא מוצא כל חיבור לדוקאטי, קוטביות שכזו בין חברי קבוצה היא דבר נדיר מאוד, בעיקר כשמדובר ברוכב בסדר גודל של מלאנדרי שפשוט צנח לתהומות עמוקים בזמן כל כך קצר.
מלאנדרי סיים את העונה שעברה עם כמה תוצאות יפות מה שאיפשר לו להתקדם השנה ולקבל מושב בקבוצת מפעל על אופנוע שהוא חלם לרכב עליו. מאז כאילו שכח איך לרכב. משהוא ללא ספק מפריע למלאנדרי להביא את יכולותיו לידי ביטוי.

.
מלאנדרי ימשיך לרכב על הדוקאטי בשני המרוצים הבאים, בסאסנרינג ובלגונה סקה, ואז בפגרת הקיץ הוא יחתך מדוקאטי. אישית, עם איך שהוא נראה כל כך עצוב ושבור, אני לא יודע איך הוא שרד עד עכשיו. הדבר הטוב ביותר שהוא יכול לעשות, הוא לקפוץ מיד על אופנוע אחר ולבדוק אם הוא עדיין מסוגל לרכב מהר, או שזה רק עם הדוקאטי ?השמועה אומרת שהוא עובר לקוואסקי – מעניין איך הוא יסתדר עם הנינג'ה.

.
סטה ג'ברנאו בחן את הדוקאטי במוג'לו והיה איטי רק בארבע עשיריות מסטונר. זה מוכיח שרוכבים אחרים מלבד סטונר יכולים להסתדר עם הדוקאטי, יש סיכוי גדול שג'ברנאו יקבל את ההזדמנות להוכיח זאת לא רק בתנאי מבחן אלה גם בתנאי מרוץ. עד אז, דוקאטי על הכתפיים של סטונר והוא נראה כמי שמסתדר עם זה טוב מאוד.

.
רוסי חייב לחזור ולהתאושש מהטעות שביצע במרוץ שעבר, הבעיה היא שזה כבר לא קל בשבילו לנצח מרוצים כמו שזה היה בעבר. נגמרו הימים בהם הוא יכל לקחת את הזמן לטעות פה ושם ובסוף לנצח את המרוץ בהקפה האחרונה.

.
כיום עם סטונר ופדרוסה הוא פשוט לא יכול להרשות את זה לעצמו, כנראה שזו הייתה הסיבה לנפילה שלו באסן, הוא פחד שהם יברחו לו כבר מההקפה הראשונה, וזה גרם לו לטעות שהסתיימה בנפילה.
רוסי לקח קשה את הטעות והוא הפנים אותה חזק, הוא חייב להשיג תוצאה טובה בדרוג וחייב לזנק טוב במרוץ. תסמכו על רוסי הוא יחזור כמו גדול ובסטייל.

.
וכמובן שגם פדרוסה יהיה שם כדי לנצח. למעשה יש מצב שהוא הולך לקחת את האליפות השנה. הוא מתודי ויש לו את הונדה מאחוריו. למרות שהוא רק בן 22 פדרוסה יודע שהמפתח הוא לשמור על קור רוח, הוא מצמצם סיכונים והוא עקבי מאוד בצבירת נקודות.

.
יש למה לחכות, ושווה להזמין כרטיסים לוולנסיה (אם נשארו), כנראה שלא נדע מי יהיה אלוף עד לסבב האחרון בוולנסיה שם האליפות תוכרע.

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה