דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

מוג'לו

המסלול האיטלקי המפורסם, ששוכן בטבור עולם המוטוריקה ומתפתל בין גבעות טוסקנה היפה. יש בו שילוב של פניות מהירות ואיטיות וישורת ארוכה. המסלול מפתה את הרוכבים לרכב על הגבול ואף לחצות אותו, ומתגמל את המסתכנים. גם אם יצאת מהקו תהיה לך הזדמנות להתאושש. אז מה הפלא שמוג'לו הוא המסלול המועדף בקרב רוכבי ה-MOTOGP
בעל הבית הבלתי מעורער במוג'לו הוא לא אחר מהדוקטור וולנטינו רוסי שניצח בוא באופן רצוף בשש השנים האחרונות. רוסי מגיע למוג'לו עם רוח גבית אדירה אחרי שתי ניצחונות וממרום טבלת האליפות זה המקום והזמן להכריז אני המלך ואני הולך לקרוע לכולכם ת'תחת (זה הזמן לבדיחות הבוחש בשוקו) בדרך לעוד אליפות.
המקום כי זה הבית ושם יהיה הקהל הצהוב הכי גדול, הזמן כי זו תחילתה של תקופה קריטית ודחוסה ביותר בדרך לאליפות. לו"ז צפוף של חמישה שבועות עם ארבעה מרוצים. (איזה כייף לנו) אין מקום לטעויות, אין זמן להתאוששות.
.
אחת הסיבות העיקריות להתעוררות האריה מרבצו היא ספרדי קטן ומעצבן בשם חורחה לורנצו, ברוב חוכמת הזן שלהם הבוסים מיפן תפסו 2 ציפורים במכת קראטה אחת. דור עתיד מוכשר ורעב עם פוטנציאל ענק לאליפויות ולמשיכת קהל, והחזרת ייצר הקרב ורצון המלוכה לאריה המובס שלהם בשנתיים האחרונות. בד בבד הם גם דאגו להקשיב לאריה הזקן ובנו ע"פ הוראותיו את כלי המלחמה הדרוש כדי לשלוט בזירה.
עד פה הכול טוב ויפה, יש מצב שהספרדי המעצבן יעקוץ את הדוקטור ועוד בנחלתו הבלעדית ??? וואלה מקווה שלא, אבל יש גם יש.
.
ואם כבר ביפנים עסקינן, יפני עתיק מימי ה-500 הולך לעשות השבוע קמבק, הוא הולך להתחרות ועל הדרך לבחון את המנוע הפנאומטי שהונדה סופסוף אחרי עיקובים רבים מוציאה לאור. שאר רוכבי הונדה יאלצו להמשיך להסתפק בינתיים במנוע מהדגם הישן. אבל ובעיקר לפדרוסה זה לא אמור להוות תרוץ, בשנה שעברה הוא סיים שני, מעניין מה יצליח לסחוט מההונדה ומעצמו השבוע.
.
משף סטפאן לשף אלפרדו
במרוץ הקודם בצרפת סיימה רבעיית הדוקאטים במקומות האחרונים כשרוכבי קבוצת הלוויין מעל לרוכבי המפעל, איטליה זה דוקאטי ודוקאטי זה איטליה, האם יצליחו הדוקאטיסטים המוכים להתאושש ולנסוק מהתחתית בארומת גבינות צרפתיות אל הפסגה הריחנית של גבעות טוסקנה ? הם יבואו עם רוח קרב וישתדלו מאוד להימנע מבעיות מכאניות, זה מרוץ בו סטונר עוד יכול להיאחז בקצות האליפות המתרחקת.
.
הפתעות
בשנה שעברה אלכס בארוס הברזילאי הזקן הפתיע וסיים שלישי, יש לי הרגשה שהשנה זקן איטלקי שלעולם שש אליי קרב, קפירוסי כמובן יהיה זה שיפתיע ...
זה הולך להיות חתיכת מרוץ
ככה זה נראה מאופנוע


.

חזרה לדף הבית

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה