דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

ראש לאריות - סיכום ותובנות מהסבב הצרפתי

רוסי חוזר להיות רוסי ? או שהוא מעולם לא חדל להיות רוסי ?

ביקורת רבה נשמעה על כך שחורחה לורנצו הפצוע מתכוון להתחרות, הטענות אמרו שהוא מסכן את עצמו ואת חבריו הרוכבים. הלחץ והביקורת כאילו חלפו ע"י לורנצו, ובביצוע לא פחות ממדהים, כשהוא חבול ופצוע מסיים במקום השני.
הנחישות, ההתגברות, רוח הלחימה והאמונה העצמית שהפגין לורנצו הצעיר במשך כול סוף השבוע למרות התרסקויות, ואיבוד שליטה במקצים לפני המרוץ ולמרות מקצה דרוג שלא נראה מבטיח במיוחד, הוא מצליח לעקוף תשעה רוכבים ולסיים במקום השני.
כל אלה מעניקים ללורנצו נקודות זכות חשובות ביותר מחוץ למסלול שם הוא זקוק להן לא פחות ואוליי אף יותר בדרכו להיות אלוף עולם, עם ערכים מוספים.
אישית לא סבלתי אותו עד לסוף השבוע בצרפת, מהיום הוא מוערך הרבה יותר.

סוף השבוע בלה מאנס היה טוב גם עבור וולנטינו רוסי שהמשיך לעמוד על המדרגה הגבוהה וחגג 90 ניצחונות, את החגיגות כדרכו בחר רוסי לחגוג בצורה מיוחדת והפעם חגג יחד עם אגדת ה-GP אנחל נייטו לו מספר זהה של ניצחונות. כעט רק רוכב אחד ניצב לפני הדוקטור עם 122 ניצחונות הלו הוא ג'אקומו אגוסטיני.
אם נשאיר רגע את נושא החגיגות ונתמקד במרוץ, הדבר הבולט הוא תפקוד האופנוע והצמיגים, רוסי למד מהר את רזי הבריג'סטונים. וכיום הוא הרוכב המוביל שלהם.

שלוש חתיכות של יאמאה M1 עמדו על הפודיום, לא צריך יותר מזה כדי להבין שהוא הכלי הטוב ביותר כיום על הגריד. רוסי גם הודה למהנדס היפני שיישם את כל בקשותיו ויצר עבורו ועבור שאר רוכבי יאמאה אופנוע מנצח.

האופנוע שעד לסין נראה התחרותי ביותר מול היאמה היה דווקא ההונדה של פדרוסה. למרות נחיתות המנוע, היה נראה שפדרוסה מצליח לסחוט ממנו ביצועים מרשימים שנתנו לו את הובלת טבלת האליפות. אחרי צרפת אני לא משוכנע שפדרוסה יהיה המושיע של הונדה וזה שיביא לה את האליפות הבאה. בעיקר על רקע הנחישות והאופי של לורנצו, פדרוסה נראה כאילו אין בוא את ייצר הלחימה. ניצחונות של הובלה ובריחה מהתחלה ועד לסוף הם גם משעממים וגם נדירים.

יש הטוענים שאליפות שכזו עשה סטונר. האלוף הנוכחי נראה לחוץ ומודאג יותר משבוע לשבוע. כנראה שהוא מתחיל להפנים שהאליפות בורחת לו.

בעוד סטונר עוד מצליח להראות תחרותי לפרקים, שאר הדוקאטיסטים דואגים לארח חברה לאנטוני ווסט. מארקו מלאנדרי החביב שבסין נראה כמי שמצא סוף סוף את הנוסחה לרכיבה על הדוקאטי מקבל את המציאות המרה לפנים בצורת מקום לפני אחרון אותו אכלס סטונר. רוכבי הלוויין של דוקאטי ממשיכים להתקשות אבל לפחות מסיימים לפני האופנועים הרשמיים. וזה מראה את התמונה של דוקאטי.

לא רק דוקאטי סבלו בעיות מכניות, בקוואסקי זה הגיע לרמות מביכות, להופקינס נקרעה השרשרת, ואצל אנטוני ווסט ביצעו טעות בסט אפ שגרמה על פי דבריו לגלגל האחורי לפרפר רק ממחשבה על פתיחת הגז.
סוזוקי מסיימים את המרוץ הספרדי במיקומים הטובים ביותר שלהם עד כה העונה. וורמיולן שקיווה לשחזר את הצלחתו מהעונה הקודמת לא קיבל מרוץ גשום אבל מסיים במקום החמישי המכובד, קפירוסי מסיים שביעי.
סיכום מילולי של הסבב הצרפתי

שבוע הבא באיטליה, אני מהמר על קפירוסי כסוס השחור.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כתוב מעולה, ממש כיף לקרא

תודה.

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה