דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

סיכום סבב המוטוג'יפי, שנגחי סין 2008

הדוקטור וולנטינו רוסי חוזר לטעום את טעם הניצחון. לאחר תקופת היובש הארוכה ביותר בקריירה שלו 9 סבבים. הרבה מהניצחון הוא חייב ליאמאה M1 שלו, שנתן להונדה הנחות להריח עשן בישורת הארוכה של המסלול הסיני. דני פדרוסה ממשיך להוביל את טבלת האליפות עם יכולת רכיבה פנומנלית על אופנוע נחות הצנון הספרדי מצליח לסחוט ביצועים מעולים ולהשתוות לכלים עדיפים. מה שנותן להונדה אוויר וזמן יקר לפיתוח המנוע הפנאומטי שלהם, שכנראה יגיע בקרוב ויכול מאוד להיות שיכפה סדרים חדשים בגריד.קייסי סטונר אומנם חוזר לפודיום אבל 13 שניות ארוכות אחרי רוסי. עבור סטונר ודוקאטי שהיו אמורים לנצל את הישורת הארוכה ולהשאיר את כולם מאחור, מדובר באכזבה וסימן נוסף שהאופנוע שלהם בעייתי.חורחה לורנזו שמע שהרטרו שיק חזר לאופנה ודפק היי סייד היישר מימי ה-500 העליזים. שבר את שתי הקרסוליים ועדיין סיים רביעי. פתחו עליו עין, או שהיהירות ורצון היתר גרמו לו לתקלה שתעקב לו את האליפות.מארקו מלאנדרי חוזר לחיים. אחרי פתיחה איומה בא לא מצא את החיבור לדוקאטי, מקום חמישי נחשב להישג ענק. נקווה לראות המשכיות.ניקי היידן משתדל ומנסה, לעיתים נראה שהוא הולך לחזור לקדמת הבמה עם סשן דירוג מהיר, אבל כנראה שהעונה ההיא הייתה חד פעמית.קולין אדוארדס מזקני השבט רוכב הלווין של יאמאה טק-3, מסיים בראש את מקצה הדרוג. ומראה תחרותיות ויציבות, את המרוץ חרב במו ידיו.

"I was running third and I came into the hairpin after the back straight and braked at the same place but the rear end came up and I did the longest nose wheelie I've ever done in my entire life," he revealed. "I kept waiting for it to come back but at the end I had to let the brake off to get the rear wheel on the ground and I ran wide. I only lost three seconds but it was the places I lost that mattered."
סוזוקי נאבקים כדי להבין ולתקן את כל הבעיות מהם סובל הג'יקסרRR, הפעם גם וורמיולן וגם קפירוסי סבלו משרשרת שהחליקה, מה הם חוסכים בגלגלי שיניים שם ? הייתי שולח את השוטרות שלהם לעצור את המכונאים.
ג'ון הופקינס אחרי שהראה שיפור במרוצים האחרונים תיכנן לחגוג את המרוץ ה-100 קצת יותר בסטייל. אבל קוואסקי לא היו במיטבם ולא הסתדרו עם המסלול הסיני. הופקינס מסיים במקום ה-14 וחברו לקבוצה אנטוני ווסט (איך הוא התפלח לשם?) כרגיל בתפקיד המאסף.
ארבע סבבים, ארבע מנצחים, שלושה יצרנים, שתי יצרני צמיגים, עונה מרתקת אחת.

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה