דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

לקראת הסבב הצרפתי

לה מאנס המסלול הצרפתי עם היסטוריית GP מכובדת, הסבב הראשון התרחש בשנת 1969, היו זמנים אחרים בהם MV AGUSTA ורוכבה ג'יאקומו אגוסטיני היו השליטים הבלתי מעורערים של ה-GP.

נקודת שוויון ראשונה
בחזרה לימינו האלקטרוניים (יש כאלה הטוענים מידי) רוסי הרוכב החם של הסדרה מגיע למעוז המשלני לאחר הניצחון בסין רכוב על בריג'סטון. מסלול לה מאנס לא היטיב עימו בשנים האחרונות. בעונה שעברה היה זה וורמיולן חמוש בסוזוקי ונעול בבריג'סטונים שניצח את המרוץ הרטוב. כך שמבחינת צמיגים הכוחות דיי שווים.

נקודת שיווין שניה
לורנצו החבול קיבל אישור להתחרות ואם לשפוט ע"פ תפקודו הבלתי יאמן במרוץ הסיני, גם השבוע הוא בין המועמדים החזקים לפודיום. פדרוסה שנמצא בכושר טוב, ירצה לשמור על מקומו כמוביל הטבלה, מה גם שכנראה יקבל סוף סוף את המנוע הפנאומטי, אבל גם אם לא, אופי המסלול הצרפתי, בניגוד לסיני, יעלים את יתרון המנוע הפנאומטי.

זה מתחיל להישמע שחוק וכבר אמרו את זה בסין אבל עבור דוקאטי וסטונר המסלול הצרפתי הוא עוד סוג של מבחן. האם סטונר יצליח לגרום למפלץ האדום להתפתל מספיק מהר ? והאם מלאנדרי המשודרג שכבר טעם בעבר שמפניה צרפתית ימשיך במגמת השיפור ? ויש את אליאס וגויאנטולי, הראשון שמראה גרף שיפור והשני שבונה על משחק ביתי. אם כבר במשחק ביתי עסקינן יש את הכוכב הצרפתי רנדי דה פונייט, שינסה להישאר על הגלגלים ולפרוע קצת מהכישרון והציפיות שנבנו סביבו במבחני טרום העונה.
רוכבי קוואסקי בעצם רוכב קוואסקי ג'ון הופקינס שחזר לכושר מלא לאחר הפציעה מעוניין נחוש לממש את הפוטנציאל של הנינג'ה, מה גם שהבוס מתחיל ללחוץ. ומה עם ווסטי ? עסוק הבחור.
מזג האוויר האירופאי בעונה זו של השנה עשוי לזמן לנו מרוץ רטוב, מה יכול להפוך את סוף השבוע לעוד יותר מעניין. ואוליי יוליד מנצח חמישי שונה העונה ?

..............................................................................................................

ולידיעה מעניינת ביותר

ע"פ MCN חוק חדש בנוגע לקטגוריית ה-250 הולך להחשף בסבב הצרפתי,

כנראה שזה סוף עידן ה- 2 פעימות גם ב-250 סמ"ק

..............................................................................................................

פלאשבקים מהמסלול הצרפתי

2007

2006

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה