מסלול שנגחי, סין
המסלול הסיני יועד ונבנה עבור מרוצי מכוניות ואינו מסלול קלאסי למרוצי אופנועים.
אדריכלות המסלול מורכבת מישורות ארוכות שמחוברות בפניות איטיות מביאה את אופנועי ה-GP למהירויות סופר גבוהות בסופן נדרשת בלימה מאוד חזקה וירידה למהירות מינימום בפניות האיטיות שמחברות לישורת הבאה.
מצב זה דורש כיוונון אופנוע וצמיגים ייחודי, בעיקר לצמיג הקדמי ומערכת הבלימה שיצטרכו לספוג ולעמוד בכוחות הבלימה האלימים שמופעלים עליהם.
הסבב הסיני כמו עוגיות המזל שלהם, טומן בחובו בד"כ הפתעות.
ב-2005 מרוץ רטוב, אוליביה ג'אק על הנינג'ה בתפקיד הסוס השחור, מסיים שני אחרי רוסי.
ב-2006 הצמיג הקדמי של רוסי מתפרק לחלקים והוא נאלץ לפרוש.
ב-2007 המושג "Ducati power" נולד לאחר שסטונר השאיר את כולם מאחור בישורות הארוכות.
2008 – סשן אימונים ראשון לורנזו מבצע היי-סייד מפלצתי ומפונה לבית חולים עם חשש לשבר קרסול, עדיין לא ידוע אם יוכל להתחרות
אבל עם כל הכבוד ללורנזו, שאלת השאלות בסבב הנוכחי היא מה קורה עם דוקאטי ?
דעות רבות גורסות כי הסבב הסיני בוא יתרון הכוח והמהירות של הדוקאטי אמור לבוא לידי ביטוי, הינו המבחן לדגם הנוכחי ה- GP8. אם נסתכל אחורה לשנה שעברה רוסי שרכב על אופנוע נחות ואיטי משמעותית, הצליח להישאר צמוד לסטונר בזכות הפניות האיטיות בין הישורות הבלתי נגמרות. בסופו של יום כידוע הכוח ניצח.
השנה כששאר היצרנים צמצמו הפערים ויתרון הדוקאטי כמעט ונמחק, כשהבעיות של דוקאטי כנראה סבות סביב המושג "RIDEBILITY" סטונר יצטרך לעבוד קשה כדי לגרום לדוקאטי שלו לשמור על קצב גבוה גם בקטעים המפותלים של המסלול.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה