דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

עד הסיבוב הבא

שיגרה, סידורי הבוקר הרגילים, ואז מה לעשות? מגיע הזמן שצריך לצאת מהבית ולנסוע לעבודה.

יורד לרחוב וקולט שהקטנוע עומד בזווית אחרת מאיך שאני מחנה אותו בד"כ. מחסיר פעימה, מתקרב בחשש ו ...הבני אלף זונות... שברו, תלשו, עקרו ... גנבו !!!

קניתי אותו לפני כמה שבועות, אפילו לא הספקתי להגיע ל- 500 הקילומטרים הנדרשים לטיפול של אחרי ההרצה.

את האמת, כשאני חושב על זה עכשיו [עדיין נסער], מרגע הקניה קיננה בי תחושה של מתי זה יקרה ? אבל מדחיקים אותה, את התחושה המגעילה הזו, שלו תפריע לשגרה.

יש לי היסטוריה איתם, עם הבני אלף זונות האלה, כבר גנבו לי קטנוע, ובפעם אחרת פרקו חלקים. הנה הם ניצחו אותי בעוד סיבוב, ואני שונא להפסיד.

ועוד יותר שונא וממש לא בא לי להתעסק בסבך הבירוקרטיה. להשיג את חברת הביטוח לקח לי איזה שעה, ואח"כ טירטרו אותי בין מחלקות ופקידים תוך המתנה עם מוזיקה מעצבנת.

והשכנה הזקנה והמעצבנת שהקטנוע חונה מתחת לחלון שלה, לא שמעה את רעשי שבירת ותלישת הפלסטיקה ?

אך כמה הייתי רוצה לתפוס את החארות האלה ...


ועם תחושת ההפסד הצורבת הזו מתחיל לו עוד יום ...

הקטנוע יתוקן במיטב כספי או כספנו תלוי מה יעריכו במוסך ומה יאשר השמאי, ויתחיל לו סיבוב חדש.

עם כל הצער שבדבר, כנראה שהרעים ימשיכו לנצח.

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה