חשיפה – פרטים ותמונות ראשונים של הדוקאטי סטריטפייטר המדובר והסופר מעניין נחשפים לראשונה.
כמו בדגמים אחרים בדוקאטי גם לסטריטפייטר יש אח ספורטיבי ויקר יותר, שמתהדר באות S. שני הדגמים חולקים אותו מנוע V טווין שמפיק 155 כו"ס, כאשר דגם ה-S מצויד בחישוקי מרצ'זיני, מתלי אוהלינס וגולת הכותרת ~ בקרת אחיזה.
דגמי הערום של דוקאטי מתפצלים כאשר משפחת המונסטר הוותיקה מצוידת במנועים מקוררי אוויר, בעוד משפחת הסטריטפייטר יקבלו את מנועו מקורר המים של ה-1098 היוצא, שהוחלף ב- 1198.
הסטריטפייטר חולק מכלולים רבים זהים לאחיו הגדול ה-1098, שלדה, מנוע, מתלים, זרוע אחורית, אך עיצובו החיצוני שונה, אגזוז כפול יציאות בתצורת shotgun, יחידת תאורה קדמית, וכמובן כידון שטוח שתורם לתנוחת ישיבה זקופה. כמו כן זווית המפסע מותנה ובסיס הגלגלים הוארך בהשוואה ל-1098, לטובת יציבות. בקיצור יש לנו כאן מכונת וויליס מוטרפת.
דוקאטי הצליחו (שוב) להוציא מתחת ידיהם יצירת אומנות. עיצוב אגרסיבי ורע כמו שסטריטפייטר צריך להיות, אך יחד עם זאת שומר על בידול משאר עדרי הערומים. אין מצב שתבלבלו את הסטריטפייטר של דוקאטי עם אחר.הסטריטפייטר יהיה זמין בסביבות אפריל 2009, באדום או לבן, עם שלדה שחורה וחישוקים ירוקים, דגם ה-S יוצע באדום או שחור, כאשר השילדה והחישוקים בצבע ברונזה, וכנף קידמית ומגן שרשרת מקרבון.
ההשקה הרשמית של הסטריטפייטר אמורה להתרחש ביום שני בתערוכת מילאנו.
למי שמתעקש, נתונים טכניים:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה