דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

חזל"ש


חלקה הראשון של העונה הסתיים בסערה לאחר קרב ענקים וניצחון "האנדר-דוג" אם אפשר לכנות כך את הדוקטור. לפגרה יצאנו עם כמה נושאים פתוחים וציפייה ללא מעט התרחשויות שגובו בהמון שמועות וספקולציות שהתעופפו ברחבי הרשת. הנושא החם ביותר היה מרקו מלאנדרי.

יוסף לוי הרי הוא לויו סופו מנהלה של דוקאטי גדע את חרושת השמועות יום לאחר לגונה כשבפרסום בדסמובלוג יותר מרמז שכרגע אף אחד לא מחליף את מרקו, מה שנתן שקט למרקו ולקבוצה. מרקו הראה שיפור בסבבים האחרונים, אמנם השיפור התבטא רק באימוני טרום המרוץ אבל זה נותן תקווה שמחציתה השנייה של העונה תהיה מתוקה יותר למרקו.
לאחר שאבק הקרב הקליפורני שקע ונוגבו כל הדמעות נותרנו עם אמת אחת ידועה, הדוקאטי הוא החזק והמהיר ביותר על הגריד. יאמהה עבדו קשה ושיפרו משמעותית את ה-M1 משנה שעברה אבל עדיין חסרים לו כמה סוסים בריאים כדי להשתוות לדוקאטי. מסלולי החלק השני של העונה וזה מתחיל כבר בברנו יותר מרווחים והטקטיקה של רוסי מלגונה לא תעבוד בהם. הדוקטור ידוע בקסמיו, בואו נקווה שגם המהנדסים היפנים של יאמהה ובראשם Masao Furusawa הצליחו במהלך הפגרה לסחוט עוד כמה קמשי"ם מה-M1.
מסדר חולים ארוך חיכה לפגרה כדי להתאושש ולחזור בריאים עד כמה שניתן לחלקה השני של העונה.
ג'ון הופקינס שנקלע לתקופה איומה של פציעות מאז שעבר לקוואסקי בעצם נאלץ לצאת לפגרה מוקדם מכולם כבר בסבב ההולנדי לאחר התרסקות קשה באימוני טרום המרוץ. גם קפירוסי הרגיש את האספלט ההולנדי וספג פגיעה לא קלה ביד שהשביתה אותו והוא חוזר מהפגרה מאושש וחדור מוטיבציה.

מה זה ציפור? מטוס? לא זה חורחה לורנצו
לורנצו הצעיר המבטיח של יאמהה הצליח לטפס לראש האולימפוס וטעם השמפניה סחרר אותו קצת יותר מידי. לורנצו הספיק לשכלל את יכולות התעופה כאשר ה- M1 משמש אותו כמשטח המראה אקזוטי. לורנצו הצליח להפוך תחילת עונה חלומית לסיוט מתמשך וכואב. לורנצו הוא סוג של פרדוקס מבחינתי וכנראה גם של אחרים. בחלקה הראשון והמוצלח של העונה, לורנצו הצטייר כילד הבעייתי והמתלהב שהגיע לעשות צרות, ודווקא הנפילות וההתרסקות הפכו את הרגשת האנטילורנצו להרגשה של צפייה, מתי הוא יחזור לתת תצוגות רכיבה גאוניות ויערבב קצת את הקלפים שם למעלה ? אולי הגיע הזמן.

אם נחזור רגע לקוואסקי, אנטוני ווסט עדיין מככב בתור המוחלף הבטוח של העונה. בראיון רגשני ווסט חשף את חייו הבלתי זוהרים בעליל מחוץ למסלול המרוץ. ווסט בעצם מקריב על מזבח הנינג'ה את חשבון הבנק שלו ושל משפחתו. אני מודה שכשקראתי את הראיון הזה בהתחלה זה נראה לי כהתבכיינות לשמה של ווסט הבלתי מוצלח. אח"כ עלתה השאלה האם קוואסקי ימצאו לו מחליף שיסכים להשתכר פרוטות תמורת רכיבה על הנינג'ה הלא מתגמל ? אם הירוקים לא יפתחו את הארנק יש מצב שווסטי ימשיך את חלום ה-GP שלו.

פדרוסה שהתרסק קשות בגרמניה לאחר שהוביל את המרוץ ונאלץ לוותר גם על לגונה ניצל את הפגרה להתאוששות ויחזור עם מוטיבציה ומטרה ברורה להיצמד לסטונר ורוסי ולנסות לסגור את הפער. פדרוסה עדיין במשחק וכמו שראינו עד עכשיו העונה הזו טומנת בחובה הפתעות כמעט בכל מרוץ.

עקב אכילס
היידן יוצא לרכב סופרמוטו בחופשה, לטענתו הוא קיווה שהרכיבה תשמש כאימון ותעזור לו בהמשך העונה. כל זה באישור של הונדה. כאשר הוא כמובן רכוב על CRF450. באימון טרום המרוץ הוא נפגע בעקב מנחיתה לא מוצלחת. מה שמוביל אותו להחלטה לא לרכב במרוץ הקרוב בברנו.

הקטע עם היידן הזכיר לי סצנה מתוך רמבו כשמורת הדרך הוויטנמית היפה שואלת אותו למה דווקא הוא נבחר למשימה הזו ? ורמבו בתגובה קצרה וקולעת עונה I'm expendable.

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה