חלקה הראשון של העונה הסתיים בסערה לאחר קרב ענקים וניצחון "האנדר-דוג" אם אפשר לכנות כך את הדוקטור. לפגרה יצאנו עם כמה נושאים פתוחים וציפייה ללא מעט התרחשויות שגובו בהמון שמועות וספקולציות שהתעופפו ברחבי הרשת. הנושא החם ביותר היה מרקו מלאנדרי.
לאחר שאבק הקרב הקליפורני שקע ונוגבו כל הדמעות נותרנו עם אמת אחת ידועה, הדוקאטי הוא החזק והמהיר ביותר על הגריד. יאמהה עבדו קשה ושיפרו משמעותית את ה-M1 משנה שעברה אבל עדיין חסרים לו כמה סוסים בריאים כדי להשתוות לדוקאטי. מסלולי החלק השני של העונה וזה מתחיל כבר בברנו יותר מרווחים והטקטיקה של רוסי מלגונה לא תעבוד בהם. הדוקטור ידוע בקסמיו, בואו נקווה שגם המהנדסים היפנים של יאמהה ובראשם Masao Furusawa הצליחו במהלך הפגרה לסחוט עוד כמה קמשי"ם מה-M1.
מסדר חולים ארוך חיכה לפגרה כדי להתאושש ולחזור בריאים עד כמה שניתן לחלקה השני של העונה.
ג'ון הופקינס שנקלע לתקופה איומה של פציעות מאז שעבר לקוואסקי בעצם נאלץ לצאת לפגרה מוקדם מכולם כבר בסבב ההולנדי לאחר התרסקות קשה באימוני טרום המרוץ. גם קפירוסי הרגיש את האספלט ההולנדי וספג פגיעה לא קלה ביד שהשביתה אותו והוא חוזר מהפגרה מאושש וחדור מוטיבציה.
מה זה ציפור? מטוס? לא זה חורחה לורנצו
לורנצו הצעיר המבטיח של יאמהה הצליח לטפס לראש האולימפוס וטעם השמפניה סחרר אותו קצת יותר מידי. לורנצו הספיק לשכלל את יכולות התעופה כאשר ה- M1 משמש אותו כמשטח המראה אקזוטי. לורנצו הצליח להפוך תחילת עונה חלומית לסיוט מתמשך וכואב. לורנצו הוא סוג של פרדוקס מבחינתי וכנראה גם של אחרים. בחלקה הראשון והמוצלח של העונה, לורנצו הצטייר כילד הבעייתי והמתלהב שהגיע לעשות צרות, ודווקא הנפילות וההתרסקות הפכו את הרגשת האנטילורנצו להרגשה של צפייה, מתי הוא יחזור לתת תצוגות רכיבה גאוניות ויערבב קצת את הקלפים שם למעלה ? אולי הגיע הזמן.
עקב אכילס
היידן יוצא לרכב סופרמוטו בחופשה, לטענתו הוא קיווה שהרכיבה תשמש כאימון ותעזור לו בהמשך העונה. כל זה באישור של הונדה. כאשר הוא כמובן רכוב על CRF450. באימון טרום המרוץ הוא נפגע בעקב מנחיתה לא מוצלחת. מה שמוביל אותו להחלטה לא לרכב במרוץ הקרוב בברנו.
הקטע עם היידן הזכיר לי סצנה מתוך רמבו כשמורת הדרך הוויטנמית היפה שואלת אותו למה דווקא הוא נבחר למשימה הזו ? ורמבו בתגובה קצרה וקולעת עונה I'm expendable.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה