דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

מציאות נושכת

יום חמישי אחה"צ המאוחרים, שבוע העבודה הסתיים ואווירת סופ"ש מתחילה לחלחל אט אט בידיעה שיום שישי יש דירוג ובשבת מרוץ, ככה יום ראשון יוקדש כולו לכדורגל, תענוג.
.
תענוג ?
מסתבר שלאישה יש תכנונים אחרים לגמרי, " סגרתי שישבת בים המלח, נוסעים מחר (שישי) בבוקר."
השיחה על איבוד הספונטניות מאז שהילד נולד ובלבה בלה בלה, חוזרת אליי בפול גז כמו בומרנג רכוב ע"י סטונר.
מתחת לחיוך, כבר רצים תרחישים במוח, נצא מוקדם, נספיק להתיש את הילד בבריכה ככה שיירדם בדיוק לפני מקצי הדרוג את האישה נשלח להתפנק בספא, ואני מסודר. יום שבת חזרה על התרגיל ואני מסודר גם למרוץ.
השכמה וארגון מהיר ביום שישי, שנייה לפני היציאה עם כל התיקים עליי אני מחליט להפעיל את ה- YES MAX על כל מקרה.
.
הגעה למלון ארוחת צהריים קלה בגדי ים וקדימה לבריכה עד כאן הכול לפי התכנון, מציץ מדי פעם בשעון, שעת הדירוג מגיעה ואני לא בטוח מי יותר סחוט אני או הילד. מקלחת זריזה וכמה סיפורים עושים את העבודה הילד נרדם האישה בספא, יש LCD 32 נחמדה בחדר, בירה קרה, מעיף את המגבת לאן שהוא נשכב על המיטה, פ-נ-א--ן
מדליק הטלביזיה ומתחיל לזפזפ לכיוון יורו-ספורט, יש את כל חבילת הספורט ועוד מיליון ערוצים לא מעניינים, אבל משום מה את יורו-ספורט אני פאקן לא מוצא, חוסר נוחות מתחיל להתפשט לי בגוף טלפון בהול לקבלה לבדוק מה נסגר עם יורו ספורט מבהיר לי סופית את הידוע. "מצטער אבל יורו ספורט לא כלול בחבילת הערוצים שלנו. אבל יש לך את כל ערוצי הספורט האחרים. " באמת תודה אבל טניס זה לא בדיוק מה שבא לי לראות כרגע, וגם לא משחק ידידות בין ישראל לרוסיה מלפני 10 שנים. נישאר לי להתנחם בידיעה שה-YES MAX עושה עבודתו נאמנה ואת סוף השבוע מעביר עם הרבה בריכה המון בירות, ותיאוריית קונספירציה.
.
במרוץ בסופו של דבר אני צופה ביום שבת בלילה. ואפשר לסכם אותו בקלישאת GP ידועה ושחוקה, כדי לסיים ראשון קודם כל צריך לסיים. הררי תיאוריות חישובי ניקוד ותסריטים מתנפצים אל החצץ בפניה הראשונה. מין עונה משוגעת שכזו בא כל אחד מהרוכבים חווה מגוון מצבים שבוחנים לא רק את יכולותיו כרוכב אלה גם חוסן נפשי וגופני, עליות מורדות, פציעות הפסדים וניצחונות והכול מעורבב טוב טוב, ככה שבכל שבוע יש לנו שם חם חדש ישן.
אז כרגע ללא ספק זהו זמן הדוקאטי-סטונר. האוסטרלי עושה שלום עם המיפלץ האדום בטיווח כוחות האום הבולונזיים.
.
סטונר שוב יש לומר פותח חזק, מהאימון הראשון דרך פול פוזישן ומסיים בניצחון חסר פשרות על השאר. סטונר רוכב חזק, הקפת הפול-פוזישן שלו ממצלמת החזית כשסאונד הרקע הוא הצרחות של הדוקאטי פשוט מרתקת ומהפנטת. אבל לטובתנו ולטובת הסבב עדיף אופוזיציה נשכנית כזו שתוכל לעמוד בקצב והילחם.
פדרוסה [ למה שמישהו ירצה לסמן את עצמו כמספר 2 ? ] הולך ומסתמן כסגן הנצחי, מזנק חזק אבל נעקף ע"י סטונר חיש מהר, ללא יכולת להגיב לקצב הגבוה של סטונר הוא מתרכז בשמירה על מקומו (כמעט כתבתי הטבעי) השני כשחברו לקבוצה היידן רודף אחריו. היידן מונע במנוע הפנאומטי החדש שעושה לו טוב, או יותר נכון כמעט טוב כשמטרים ספורים לפני הפודיום הראשון של היידן מזה זמן רב נגמר לו הדלק והוא מפסיד אותו ללא אחר מקולין אדוארדס. איך שמעגלים נסגרים. שנתיים קודם לכן בעונת האליפות של היידן אדוארדס מפספס פודיום במטרים האחרונים של אותו מסלול כאשר הוא מאבד שילטה ומתרסק והיידן זוכה מין התקרית בניצחון.
.
ועכשיו יש לי סקופ קטן בשבילכם.
לכל מי שראה או שעדיין לא, את ההתרסקות של קפירוסי.
שילוב של ריזלה הולנד ושני גלגלים, תאמינו לי יכול להיות שילוב מהנה ביותר. אבל מקסימום כשמדובר על אופניים. עם אופנוע GP זה כבר הופך לקצת הזוי. על מה אני מדבר ? על זה
.
סיכום מצולם של המרוץ אסן 08

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה