דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

תהיי יפה ותשתקי

Mr Hollywood עושה קאמבק. החיוך שלו מרוח על כל מגזין מוטורי אפשרי, הוא חוזר אל המוטוג'יפי ועוד אל דוקאטי הקבוצה שהראתה לו את הדרך הביתה. כן, זהו סטה ג'יברנאו הרוכב הספרדי, שהיה יריבו העיקרי של רוסי בתקופת ה-990, אבל תמיד ייזכר כלוזר של הקטגוריה.
.
מגמה מתהווה
כנראה שהקבוצות בקטגוריה הבכירה מתחילות להפנים שלמרות שהמעבר מקטגוריית הביניים אל הבכירה הפך קל וחלק יותר לרוכבים הצעירים, לא ניתן להפקיר את פיתוח האופנוע בידיהם הצעירות והבלתי מנוסות. אנו רואים יותר ויותר קבוצות שמפקידות את נושא הפיתוח בידיים מנוסות ומבוגרות יותר ועדיף בידיהם של רוכבים פעילים בסדרה, בנוסף לרוכבי הפיתוח היעודיים. כך עושה סוזוקי עם קפירוסי, ימאהה עם קולין אדוארדס (רוסי בליגה משלו), הונדה עם ניקי היידן ונאקאנו, וקוואסקי מחפשים אחד כזה בנרות.
.
בדוקאטי הבינו מזמן שיש להם בעיה, סוג של אליה וקוץ בה בשם קייסי סטונר. החיבור שלו לדוקאטי הוא יחודי, כישוף שאף אחד לא מצליח להסביר. רוכבים מוכשרים ומוכחים אוכלים קש וחצץ מהדוקאטי, ומארחים בצורה קבועה חברה לאנטוני ווסט. סטונר ניצח את רוסי והביא לדוקאטי אליפות בצורה הכי משכנעת שיכולה להיות (בניגוד להונדה והיידן). והשנה סטונר ממשיך ללגום שמפניה על בסיס קבוע ומהווה את אחד המתחרים והמועמדים החזקים לאליפות.
.
מצד שני כנראה שהוא לוקה בחסר בכל מה שקשור לפיתוח האופנוע. דוקאטי חיפשו פתרון לנושא ובזמנו פורסמה הידיעה על אפשרות שרוכבי הסופרבייק של החברה ביאג'י ובייליס יבצעו רכיבות מבחן/פיתוח כדי להפוך את הדוקאטי ליותר ידידותי לשאר הרוכבים מלבד סטונר, הדבר לא יצא אל הפועל בסופו של דבר בין היתר עקב חוסר נוחות שהפגין סטונר כלפי הרעיון. הסבב בברצלונה שלף את ג'יברנאו מהנפטלין, הוא היה מעורב בפיתוח ה-GP7 איתו זכה סטונר באליפות. ורכב על ה-990 עם קפירוסי. כבר היום שבוע אחרי המרוץ החל לבחון את ה-GP9 וכנראה יטעם גם מה-GP8 כלי המלחמה הנוכחי של דוקאטי בהמשך. רכיבות המבחן יובילו [כנראה] את ג'ברנאו חזרה אל סבב ה-MOTOGP עם דוקאטי כמובן בשנה הבאה.
.
מה זה בעצם אומר על סטונר ?
פשוט, דוקאטי החליטו על אסטרטגיית "תהיי יפה ותשתקי".

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה