דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

סיכום דונינגטון וצפי להמשך

חבר לעבודה (אוהד של פדרוסה רחמנה ליצלן) נכנס אליי למשרד למחרת המרוץ ושטח בפניי את התיאוריה שלו למרוץ האנגלי. "זה היה מרוץ מעצבן" הוא טען, "רוסי לא התאמץ ולא ניסה להלחם בסטונר. ואז כשפדרוסה הגיע אליו הוא התעורר וכל מה שהוא עשה עד סוף המרוץ היה להפריע לפדרוסה."
הוא צדק. אמנם לא בכל, אבל כן זה היה מרוץ אסטרטגי של רוסי.
זה היה סוף שבוע קשה. תנאי מזג אוויר משתנים לא אפשרו לקבוצות ולרוכבים מספיק זמן סט-אפ. לסטונר זה לא הפריע והוא פשוט עף את המסלול. מהאימון הראשון דרך מקצה הדרוג וכמובן במרוץ עצמו. סטונר היה פשוט בלתי ניתן לעצירה.
דובר על שינוי בתכנת ניהול המנוע שעידן קלות כמה שפיצים חדים בדוקאטי הפרוע, מה שאפשר לסטונר חיבור טוב יותר שהתבטא בדומיננטיות שהזכירה את העונה שעברה.
הבעיה הגדולה ביותר של דוקאטי מעבר לאומללות שהוא גורם לשאר הרוכבים מלבד סטונר היא חוסר יציבות. בראיון שאחרי המרוץ סטונר התבטא בצורה שקולה ביותר והביע תקווה שהשינוי אכן ישפיע הלאה בשאר המסלולים בהמשך העונה.
נחזור לרוסי קשישא, הוא כבר אמר שמצב של ניצחון בכל מרוץ לא קיים יותר. הוא מכיר את האופוזיציה והיכולות הטכניות שלה. אופנועי ה-GP של הדור החדש קרובים אחד לשני ביכולותיהם, ובכל מרוץ נתון כפי שאנו חוזים בעונה זו עשוי רוכב אחר לנצח. לכן לנוכח התנאים וביצועיו טרום המרוץ, רוסי בחר הפעם להתמקד באיום המיידי לנקודת זמן זו, פדרוסה.
במרוץ לא היה קשה להבחין שרוסי מתקשה, בעיקר בתחום שהוא הכי חזק אצלו, הבלימה. הימאהה שלו קיפץ וריקד תחת הבלימות החזקות שדונינגטון מכתיב, מה ששבר לו את הקצב והזרימה. למרות זאת הוא ידע שהוא חייב להגיע לקו הסיום לפני פדרוסה ולימד את הספרדי שיעור באומנות לחימה.
המרוצים הבאים ילמדו אותנו אם דוקאטי עלו על גל יציב. מה שיאפשר לסטונר לצמצם את הפער שנוצר בתחילת העונה. מה שבטוח, סטונר העיקש לא יוותר וימשיך במסע ההגנה על הכתר.
חוץ מהטריו היו עוד כמה נקודות ראויות לציון.
לורנצו במרוץ שהוגדר כמרוץ בונה בטחון מזנק הרחק מאחור ומסיים שישי, הבחור מהיר כמו שד. נקווה שהשובב הקטן למד והפנים את הלקח מסדרת החינוך שהימאהה העביר אותו בתקופה האחרונה.
הופקינס ממשיך עם המזל הרע ושוב לא מסיים עקב בעיות טכניות בנינג'ה.
לעומתו אנטוני ווסט עושה סופ"ש יפה יחסית לביצועיו עד כה עם מקום עשירי.
היידן מבסוט מהמנוע החדש מסיים שביעי עם תקווה לשיפור בהמשך.
ג'יימס טוזלנד האנגלי שכל כך קיווה לפודיום, נופל בפניה הראשונה ונאלץ לרכב את שאר המרוץ ללא רגלית. כנראה שהתקשורת האנגלית הכניסה את הבחור ללחץ וגרמה לו לסדרת טעויות שהחלה כבר בדירוג וגמרה לו את המרוץ על הפניה הראשונה. חברו לקבוצה קולין אדוארדס ממשיך בפורמה הטובה ומסיים רביעי.
דובי הצעיר בעוד מרוץ טוב מאותת חזק להונדה שמקומו בעונה הבאה לצד פדרוסה.
ואחרון חביב וכל כך עצוב ומסכן מארקו מלאנדרי. שכל מרוץ נראה אומלל יותר. בפאדוק וברשת כבר רצות שמועות שג'ברנאו עשוי להחליפו עוד העונה.
למעשה השמועה מדברת על חזרה של ג'ברנאו כבר בחודש הבא בסבב הגרמני.

.
יום שבת אסן הולנד, הזדמנות מצוינת להתכנסות לצפייה משותפת.

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה