דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

פעם שלישית קובעת

כמו בשנים קודמות גם השנה הסבב הפורטוגזי לא מאכזב וממשיך לספק מרוצים מלאי דרמה והפתעות.כשמרגע הזינוק ולמשך 15 הקפות חזינו בקרבות ועקיפות בין ארבעת הראשונים.

זה התחיל במין יום מבולבל שכזה, מזג אוויר הפכפך שלבטח גרם כאבי ראש לא קטנים לרוכבים וקבוצותיהם. אח"כ ראינו את לורנצו שכבר יצא רכוב מהמוסך לכיוון הגריד עוצר מוריד את הקסדה ומבקש שיביאו לו את אטמי האוזניים ששכח, והמשיך לבילבול של קפירוסי שלאחר הקפת החימום, שניה לפני הזינוק תפס לקייסי סטונר את המיקום, וסטונר שנעמד לידו וביד אחת מנפנף בכל הכוח למזניק, ובשניה חובט בכתפו של קפירוסי שמרוכז בזינוק ולא שם לב למתרחש, קפירוסי יורד מהאופנוע וגורר אותו לאחור למיקומו המקורי, בעוד סטונר מתמקם במקומו. סופסוף אפשר להתחיל.
בהקפות הראשונות ראינו המון חילופי מקום בין פדרוסה, לורנצו ורוסי כשהאחרון בסופו של קרב לוקח את ההובלה כשאחריו לורנצו, פדרוסה ודובידויצו כשמאחוריהם מפגרים במרחק מה הופקינס, אדוארדס והיידן. סוף סוף אחרי כל הדיבורים של ברתולומי הנינג'ה מתחיל להראות תחרותי.
בהקפה העשירית פדרוסה עוקף את לורנצו. הקפה נוספת רוסי מתחיל לאבד קצב, כאשר היה ניתן לראות איך בפרבוליקה על שם איירטון סנה הבריג'סטונים שלו גולשים ומאבדים מאחיזתם, לעומת המישלנים של פדרוסה ולורנצו ששומרים על הקו.
לורנצו עוקף בסוף הישורת על הבלמים את פדרוסה, נצמד לרוסי ואז מגיע המהלך של המרוץ – לורנצו מפתיע ועוקף במקום הכי לא צפוי כאשר הוא צולל מתחת לרוסי בשיקיין הקשה והסופר איתי, ומייד פותח מבערים ופער. רוסי מחזיק מעמד במקום השני עד להקפה ה-15 אבל הצמיגים לא מאפשרים לו להמשיך להילחם על המקום השני, פדרוסה עוקף ולמשך שאר המרוץ רודף אחרי לורנצו, שהיה מהיר מידי עבורו. בסיום נצפה פדרוסה הולם באגרופו בתסכול על מיכל הדלק של ההונדה.

דובידיוצו הצעיר ממוקם במקום הרביעי המכובד עד להקפה ה-16 בא הוא מאבד אחיזה ומתרסק. היידן יורש את מקומו ותוך זמן קצר גם הוא מתרסק. את המקום הרביעי יורש אדוארדס ואת החמישי הופקינס לו זו התוצאה הטובה ביותר העונה, תוצאה זו נותנתחיזוק ותקווה לקוואסקי, (לפחות לאחד מהם).
במקום השישי מתמקם אלוף העולם קייסי סטונר שמלבד בעיות עם הפרונט שגרמו לו לזנק מהמקום התשיעי, סבל במהלך המרוץ מהתפרקות חלקית של הדוקאטי, טוב נו לא ממש של הדוקאטי, אלה של קופסת הבקרה של המצלמות שמורכבת על האופנוע. במהלך המרוץ צנח סטונר עד למקום ה-11, אבל נלחם ולבסוף מסיים במקום השישי.
מסלול אסטוריל הדגיש והאיר שוב את מלחמת הצמיגים שמתרחשת בשדות המוטוג'יפי. הגורם שהשפיע יותר מכל על תוצאות המרוץ היו הצמיגים. רוסי יצא למרוץ בידיעה שהוא לא יוכל לשמור במשך כל המרוץ קצב שיתן לו נצחון. ולכן מקום שלישי הוא הישג מצויין לבריג'סטון. לרוסי זהו הישג יפה ששומר אותו בתמונת האליפות, מעבר לכך למרות הניסיון המועט שלו רוסי הוא כרגע הרוכב המצליח יותר של בריג'סטון.
מישלין יצאו כשהם על העליונה עם צמיגי דירוג טובים יותר ורוכבים רבים יותר במיקומים גבוהים וכמובן עם מקומות ראשון ושני של לורנצו ופדרוסה.

בסבב הבא בסין (במידה שיישארו רוכבים להתחרות) שידוע כעדיף לבריג'סטונים יכול להפוך את הטבלה שכרגע מובלת ע"י לורנצו ופדרוסה עם 61 נקודות, אחריהם עם 47 נקודות רוסי ורביעי עם 40 נקודות ממוקם סטונר.
תעשו את החישובים שלכם איך שתרצו סין הולך להיות חם.
קטנות:
  • יש מצב שלורנצו מנפץ את כל השיאים ורץ לאליפות ?
  • מה לעזאזל אנטוני ווסט עושה במוטוג'יפי ?
  • מתי דוקאטי ישלפו מהבוידם את ה-GP7 ?
  • מתי הונדה יעברו כבר לפנאומטיים ?
  • רוסי אוכל את הלב על המעבר לבריג'סטון ?

לגלריית תמונות המרוץ

סרטון תחילת המרוץ הפעם בצרפתית

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה