דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

סיכום חרז 2008 - מרוץ מלכותי

אומנם אנחנו רוצים קרבות צמודים על המקום הראשון במשך כל המרוץ, ופדרוסה קצת הרס לנו עם הבריחה שלו. אבל היי, בסה"כ היה סופ"ש מעניין וגדוש ארועים. וחשוב יותר יש תקווה לעונה טובה שעוד תביא לנו המון אקשן, קרבות ועניין.

אז הנה עשר נקודות השיא שלי לסבב המלכותי, חרז 2008.

פדרוסה א-לה-סטונר, פותח מבערים מהזינוק ועד לסיום. כמו שהוא אוהב בלי חיכוחים וקרבות מיותרים. מראה לנו שיש לו מה לומר למרות שבהונדה עדיין לא סגורים על עצמם בעניין האופנוע.

רוסי לומד את הגומי ובקצב מהיר, מסיים שני במסלול מישלני. עושה טעות של טירון כשהוא חושב שהמרוץ המסתיים סבוב אחד מוקדם מידי ואפילו מתחיל לחגוג. למזלו הוא מספיק להתעשט ולסיים את המרוץ במקום השני. לורנצו הטירון (המעצבן) מסיים שלישי ומתבעס. על מה ? על זה שפדרוסה מסיים לפניו. חוץ מזה הבן זונה מוכשר בטירוף, עם מוטיבציה ענקית וזה טוב לסידרה ולנו.


קפירוסי הזקן שהוספד ונזרק מדוקאטי חוזר לחיים עם הסוזוקי. כבוד

250 - לאחר מרדף צמוד במשך כל המרוץ, הקפה אחרונה סימונצ'לי מצליח לעקוף את באוטיסטה, פניה אחרי הוא לוקח אותה רחב במתכוון נותן לבאוטיסטה לעקוף ומתיישב לו על הזנב בכוונה לעקוף שוב ולנצח את המרוץ. פניה אחרי הוא מבצע עקיפת התאבדות נכנס מאחור בבאוטיסטה ומתרסק יחד איתו. "קא-טונטו".


דוקאטי - סטונר לא מסתדר במשך כל סוף השבוע עם המסלול, מתרסק, בועט, בוכה, תופס את הראש בין הידיים חסר אונים ומתוסכל.במהלך המרוץ מאבד פעמיים את המסלול ויורד לחצץ. לבסוף מסיים את המרוץ במקום ה11. מעניין יהיה לראות כיצד הוא מתמודד עם משקל האליפות וחובת ההוכחה בהמשך העונה.

ההצלות - בסופ"ש אחד יוצא לנו לחזות בשתי התחמקויות נדירות מלאו-סייד, קולין אדוארדס מציל במוקדמות ומתרסק במרוץ. היידן מציל לאו-סייד במרוץ ונשאר במקום הרביעי.



איזה מלך מגניב יש לספרדים, מתעניין, מתלהב, מתערב, ואת מי הוא מעריץ ? את רוסי כמובן.


800CC - מסתמן כמספר הקסם של ה-GP, שיאי מסלול מתנפצים, מהירויות פניה מוטרפות, והם יודעים גם להכיש ויכולים לבצע זאת בכל שניה. ראה מקרה לורנזו שהיאמאהה שלו הפכה לקוברה זוקפת ראש לפני הקשה, הפעם הילד ניצל. אמנם חבלי הלידה קשים (לרוב היצרנים), אבל כבר העונה רואים שיפור ניכר לעומת הקודמת, מה שאומר תחרותיות.

ילחצו ידיים לא ילחצו ידיים... ריב הילדים פדרוסה~לורנצו שייתן לנו קצת צבע במהלך העונה, נקווה לחזות בקרבות מסלול בינהם ולא רק מחוצה לו.

מרוץ הבא ב- 13/4/08 אסטוריל פורטוגל.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חורחה לורנסו, לא לורנצו (ספרדית ולא איטלקית) ;-)

אנונימי אמר/ה...

יופי של כתיבה

Hattori Hanzo אמר/ה...

תודה על התיקון והמחמאה.

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה