דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

מין העלטה המדברית יצמחו הפתרונים

עונת 2007 הייתה מלאת הפתעות, סטונר היה שם של עוד צעיר כישרוני, והיה ידוע בעיקר כמתפוצץ סדרתי. מישלין שלטה ללא עוררין בעולם הצמיגים, היאמהה נבנה במיוחד לפניות וזה בא על חשבון מהירות סופית, ולדוקאטי יגמר הדלק לפני תום המירוץ. ואנחנו וכל העולם אכלנו את השטויות האלה.
זו היתה עונת בתולין עם חוקי משחק חדשים, הנפח קטן האלקטרוניקה גדלה ומהירות הפניה נסקה.
עונת 2008 מעבר לפינה, בוגרת ומנוסה יותר מגיעה עם המון סימני שאלה שהותירה השנה שחלפה. האם מישלין מצאה דרך לייצר צמיג ראוי? האם מסע החיפושים של היפנים במהלך כל החורף אחרי הסוסים האבודים צלח? והאם סטונר באמת יותר טוב מרוסי?

עולם ה-GP שייך לצעירים
השנה יש לנו ארבע טירונים כישרוניים להחריד, יש לנו שני אלופי עולם כפולים חורחה לורנצו אלוף ה250 וג'יימס טוזלנד אלוף הסופרבייק. שניהם כיכבו במבחני טרום העונה וסיימו במקומות הראשונים בהתאמה במיבחן האחרון. השניים האחרים הם אנדרה דובידיוצו ואלכס די אנג'ליס יריביו של לורנצו מה-250. חבורת הצעירים החדשה מחליפה וותיקים כמו אלכס בארוס וקרלוס צ'קה. גיל הרוכבים הולך ויורד ורוכבים מעל גיל 30 הופכים נדירים. לוריס קפירוסי זקן החבורה בן 35, אחריו יש את קולין אדווארדס בן 34, שינייה נקאנו בן 30 ו... תאמינו או לא וולנטינו רוסי על 29 שנותיו.

אז איזה מין עונה זו הולכת להיות? רוויית קרבות מסמרי שיער, או אחד בחוד וכל השאר ... ?
מה שבטוח שלרוסי זו עונה של להיות או לחדול – מיאמהה לפחות. סטונר עם משקל עודף של אליפות וחובת הוכחה על הכתפיים. פדרוסה שהגיע לפרקו, והיידן הרד נק העיקש שלעולם לא מתייאש. מלבדם ישנה חבורה של כישרונות בראשם רנדי דה פונייט שנראה טוב על ההונדה, ומלאנדרי שכמו בטלנובלה לאטינית עדיין מנסה לאלף את הבלה בליסימה הסוררת .

מה אגיד לכם כולי צפייה שתתחיל כבר העונה ומין העלטה המדברית יצמחו הפתרונים.

H.H
___________________________________________________
פרוט על הקבוצות יצא לקראת המירוץ

אין תגובות:

לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה