דיווחים חדשותיים עם התמקדות בסידרת מרוצי האופנועים ה-MOTOGP. אשתדל להאיר פינות נסתרות, גם ממסלול המרוצים וגם מאחוריו כדי לספק תמונה מלאה של ה-GP
חיפוש מותאם אישית של

סיכום ימי המבחן בספאנג, מלאזיה


מבחן רשמי ראשון לשנת 2009 הסתיים, וכבר כולם עם הפנים לקאטר.
מבחן ראשון לאחר פגרת החורף הארוכה שמוקדשת רובה לפיתוח ושדרוג הדגמים החדשים של האופנועים. ההשקעה של החורף מיתרגמת למהירות הקפה וביצועים הלכה למעשה על מסלול המרוץ והקבוצות מקבלות אינדיקציה לגבי מוצלחות הדגם החדש.
כמובן שמיקומי הרוכבים אינם משקפים, בעיקר לאור חוק צמיג-יחיד שהרוכבים ובעיקר אלה של מישלין עדיין צריכים להסתגל אליו, כמו כן ישנם רוכבים שבנוסף צריכים להסתגל לאופנוע חדש. ולמרות זאת המגמות דיי ברורות, ולצערנו אין הפתעות מרעישות.

המבחנים התאפיינו גם בפציעות וחוסר החלמה מוחלט של הרוכבים המובילים, מה שמנע ביצוע סימולציות מרוץ מלאות. סטונר עדיין סובל מכאבים בכף היד המנותחת, רוסי מצליח לפצוע עצמו ממש לפני המבחן בתאונה עצמית מוזרה שמצריכה תפרים ביד וברגל, ופדרוסה שעבר בתקופה האחרונה ניתוח בברך וגם הוא עדיין סובל מכאבים נוטש את המבחנים יום לפני סיומם.

למרות הכאבים בכף היד מצליח סטונר להיות מהיר מכולם, אחריו ממוקם וולנטינו רוסי. את המקום השלישי מאכלס הרוכב הוותיק לוריס קפירוסי, ה-GSV החדש והמשודרג של סוזוקי שמסתבר שהיו כפסע מפרישה מהמוטוGP נראה טוב במהלך כל שלושת ימי המבחן.

בן קבוצתו של וולנטינו רוסי, חורחה לורנצו מסתגל לבריג'סטונים החדשים ומסיים במקום השביעי, במקום התשיעי ניקי היידן שעדיין לא מרגיש בבית על הדוקאטי הלא יציב להגדרתו, אבל הבחור אופטימי ובטוח שהשיפור בוא יבוא.
את עדר ההונדות מוביל טוני אליאס מקבוצת הלוויין סן-קרלו גרסיני, שבשנה שעברה נאבק רוב העונה בדוקאטי. ביום המבחנים השני בוא פדרוסה נכח הוא סיים רביעי, בפער של פחות מחצי שנייה מסטונר שסיים ראשון. בן קבוצתו הצעיר אנדראה דובידיוצו מסיים במקום השביעי ועם הרגשה חיובית להמשך.
עוד אירועים מעניינים מהמבחנים: רוסי ממשיך ליפול והפעם לאו-סייד במהירות נמוכה, הוא יוצא ממנו ללא פגע. התרסקות קשה יותר חווה ג'יימס טוזלנד שמתאר אותה כקשה ביותר בקריירה שלו. היי-סייד פראי ב-200 קמ"ש, איך שהוא ג'יימס יוצא ללא פגיעות חמורות.

זהו, תמו ימי המבחן המאלזי, כעת כולם עם הפנים למדבר הקטארי למבחנים האחרונים לפני שהעונה מתחילה.


לטבלת הדרוגים והזמנים לחץ כאן



את סרטון ההשקה של פיאט יאמהה לעונת 2009 כבר ראית ?

הסרטון מתחיל במטה המפואר והמעוצב של יאמהה, שם יושבים וממתינים חנוטים בחליפותיהם דוויד בריביו ודניאל רומיניגלי מנהלי הקבוצות של רוסי ולורנצו, ולין ג'ארביס מנהל חטיבת המרוצים של יאמהה.
בעוד הם ממתינים לכוכבים, רוסי ולורנצו מנהלים מרוץ במסדרונות ומדרגות המטה כשבסופו הם מגיעים יחדיו ללובי בו ממתינים שלישיית המנהלים, ואז כל החבורה צועדת אל עבר האופנועים החדשים, כשבדרך לא שוכחים לשלב את הפיאט 500 החדשה. כל החבורה מגיעה לאולם בוא ממתינים הכלים מכוסים בבד כחול, כשברקע משאית הקבוצה. רוסי ולורנצו מתכבדים להסיר כל אחד מעל אופנועו את הלוט, ואז להתרגש, לחבק וללטף את ה-M1 החדש שלו.
ניראה כי עיצוב ה-M1 לא השתנה כלל, כמו גם הצביעה. לורנצו מחליף מספר ל-99, מהלך שקשור לחסות שהוא מקבל מאתר ההימורים 999 ? וכמובן צמיגי המישלין מוחלפים לבריג'סטונים.
ועוד שאלה שכרגע נשארת פתוחה - איפה, איך ומתי בדיוק משקה האנרגיה שפרש חסותו על רוסי הולך להשתלב ?

הסרטון:


לחזרה לדף הבית לחץ דף הבית

אלופי העולם לעונת 2008

אלופי העולם לעונת 2008

סרטון השבוע

סרטון השבוע

רכיבה ראשונה

פעם בכמה שנים דונינגטון מוציא מופעים רטובים שכאלה, הקודם שזכור ונכנס לפנתאון היא הרכיבה הסופר מדהימה של רוסי בעונת 2005

הפעם יש לנו את קיונארי על פיירבלייד של טן קאטה התרווחו ותהנו

יפני מטורף עטוי גלגלים נגד אופנוע

GSXR-750 שני עשורים של אבולוציה

טרייל עירוני

למי לא בא לחתוך כבר מהמשרד וצאת לאוויר הפתוח

Bitch Slap מה הקשר ? זה

דבר ידוע הוא שאופנוענות ואיטליה הולכים יחד ממים ימימה. ידוע גם שהאיטלקים יצירתיים ושהאיטלקיות ... נו טוב על זה נרחיב בפעם אחרת. הסרטון הבא מציג תרגילי סדר של המשטרת איטליה של שנת 1950. מדהים

מחלת הגזזת פנים רבות לה, היא תוקפת בכל מקום ועל כל דבר.

קטע סטנד אפ מגניב שמגיע איך לא, מאיטליה. לא צריך להיות דוברי איטלקית כדי להבין, להנות ובעיקר להתחבר לקטע. אז יאללה תהנו ואם בא לכם אתם מוזמנים לתת שם לקטע.

קצת הסטוריה, היריבים של רוסי והפעם מקס ביאג', כן ירבו יריבים כאלה